GENÇLİK AŞISI ve KOLLAJENLER

GENÇLİK AŞISI

20 yıl sonra 20 yaş genç ! İşte günümüzün gerçekleşen trendi ! Artık %100 saf hyaluronik asidin elde edilmesiyle birlikte HLA’nın olumlu etkileri daha uzun süre kalıcılığını koruyor. Günümüzde tercih edilen materyal, kendisiyle çapraz bağlanan yeni bir hyaluronik asit molekülü. Bu moleküler yapı sayesinde HLA cilt altında yavaş salınıyor ve etkisini daha uzun süre gösteriyor.

Gençlik aşısı bol miktarda suyu kendine bağlayarak, genç ciltlere özgü taze ve dolgun görüntünün oluşmasına, doku tonusunun kalitesinin artmasına, cildin doğal bir şekilde nemlenmesine olanak tanımaktadır. Hyaluronik asidi cilt dokusuna vermenin en iyi tekniği de mezoterapi yani cilt altına çok ince iğnelerle yapılan enjeksiyondur.

Yaşlandıkça güzelliklerini koruyan aktristlerin tercih ettiği gençlik aşısı tüm yüze, yanaklara, dudaklara, göz çevresine, ağız

kenarlarına, boyun, dekolte ve ellere uygulanabiliyor.

Gençlik aşısı da öğle arası güzellik terapilerindendir.

KOLLAJEN ENJEKSİYONLARI - SIVI KOLLAJEN

Kollajen enjeksiyonları nasıl gençleştirir ?

Kollajen hem cildin,hem vücudun temel yapıtaşlarındandır.Ciltte adeta bir iskelet yapısı görevindedir.Kollajen yapısı yeni hücrelerin büyümesini sağlayacak şekilde fibroblast ağını oluşturmaya yardımcı olur.Cildi hücresel olarak incelersek sanki karmaşık,kafesli bir kazak örgüsüne benzetebiliriz.Genç ve sağlıklı bir ciltte bol miktarda bulunur ancak zaman içinde üretimi ve miktarı azalır.Ciltte elastikiyet kaybı ve sarkmalar başlar.Kollajen enjeksiyonları da bu kaybı yerine koyar ve yeni kollajen sentezi için cilde uyarım yapar.Uyarı fibroblastlar aracılığıyla gerçekleştirilir.Bu durum bir nevi biyolojik yenilenmedir.

Kollajen büyük yapılı bir moleküler yapıya sahip olduğu için kremler yoluyla cilt bariyerini geçip emilemez.

Hangi durumlarda kollajen enjeksiyonu yapılır ?

30lu yaşlardan itibaren her yıl ortalama % 1-1.5 kollajenimizi kaybederiz.Zamanla bu durum gözle de görülür olmaya başlar;

• Elastikiyet kaybı
  • Gerginlik kaybı ve sarkmış yapı
  • Pürüzlü yapıoluşmaya başlar.

Kollajen enjeksiyonu;

• Cilt elastikiyetinin artırılması
  • Cilt ve bağ dokunun yenilenmesi
  • Hafif kırışıkların giderilmesi
  • Tüm yüz,cilt,boyun,dekolte ve ellerde yenilenme etkisine sahiptir.

Etkiler ilk 1 hafta içinde görülmeye başlar,cildin parlaklık başlaması bu seviyelerde gerçekleşir. İlk 1 ay içinde istenen etkiler alınır.

Eğer nem kaybı da varsa (herkeste olmayabilir) hyaluronik asit-HLA içeren farklı bir enjeksiyonu da doktorunuz önerecektir.HLA,cildin nem kapasitesini çok ciddi miktarda artıran,su tutma özelliği olan bir yapıdadır.

Nasıl yapılır ?

Kollagen tedavisi acısız bir mikro-enjeksiyon tedavisidir. Yaklaşık 15-20 dakika sürer. Her mevsim yapılabilir.

Uygulama protokolü kişiden kişiye değişiklik gösterir.Bazı hastalar için 1 seans yeterliyken bazı hastalarda 2 hafta aralıklarla 4 seanslık kür gerekir. İdame tedavi ise yılda bir seans ya da bir kürdür.

Tüm estetik tıp uygulamalarında doktorunuzun önerdiği kombine tedavi en iyi sonucu verecektir.